Що таке ГС, MFA та СДЛ

Нерідко, у відгуках про веб-сайти можна зустріти такі абревіатури як ГС та СДЛ. Рідше - MFA. Інколи, навіть - УГ.

Гадаю, що з абревіатурою ГС більшість користувачів Інтернет - знайомі. Та про всяк випадок я коротку пройдусь по всіх вищезгаданих абревіатурах.

ГС, або гівносайт, частіше вживається російський варіант - говносайт. Цей термін використовують для того, щоб охарактеризувати веб-сайт, котрий не представляє інтересу, фактично, для будь-якого відвідувача. ГС створюється, наповнюється та підтримується виключно для заробітку на SEO. Контент такого сайту - це, переважно, відвертий копіпаст (скопійований контент), статті, створені генераторами текстів чи чужі статті, змінені за допомогою програм-синонімайзерів. Контент таких сайтів, перенасичений великою кількістю ключових слів, має єдине призначення - заставити пошукові системи проіндексувати посилання на інші ресурси. Призначення таких посилань - нарощення посилальної маси інших ресурсів. Інколи такі ГС - сателіти власних сайтів, інколи - ресурси, які придбали ці посилання безпосередньо у власника ГС чи через спеціальні біржі послань.

Навіщо потрібна посилальна маса? Кількість посилань на веб-ресурс є вагомим чинником, що впливає на позицію сайту у видачі пошукової системи. Раніше, коли алгоритми пошуковиків були примітивнішими, цей фактор був одним з найголовніших. Проте, зловживання даним способом просування заставило розробників алгоритмів пошукових систем змінити критерії оцінки сайту так, щоб вони враховували якість сайтів-донорів.

Оскільки, пошукові системи постійно ведуть боротьбу за якість видачі, - зараз ГС дуже швидко попадають під фільтри та можуть викликати накладення санкції на сайт-акцептор за використання брудних методів просування (чорного SEO).

MFA абревіатура від made for adsense (анг. зроблено для AdSence). MFA призначені для залучення користувачів та схиляння їх до переходу на сайт рекламодавця, з подальшим здійсненням там певних дій (досягнення конверсії). Такі переходи здійснюються або через реферальні посилання партнерських програм, або через контекстну рекламу. У залежності від умов угоди, власник сайту отримує винагороду, або за сам перехід, або за конверсії (заповнення анкет, здійснення замовлення, тощо). На формування назви такого типу сайтів вплинуло те, що AdSence - найпопулярніший сервіс контекстної реклами.

MFA-сайти можуть містити корисну для користувача інформацію (огляди, форуми, описи товарів, поради), але, інколи, містять красиво написані статті "ніпрощо", навмисне зроблені так, щоб не дати вичерпної інформації по тематиці та схилити заінтригованого користувача здійснити клік по рекламі чи перехід за посиланням.

СДЛ - це сайт для людей. Назва говорить сама за себе. Це - веб-сайт, який містить цікавий, унікальний та якісний контент, що задовольняє інформаційні потреби користувача, може схилити користувача повернутися знову і додати його у закладки. СДЛ може містити контекстну рекламу чи реферальні посилання і теж приносити прибутки власнику.

І на закінчення - про УГ :)

УГ - абревіатура від унылое говно (рос.). УГ - сайт який не приваблює трафік, не приносить прибутку, не представляє жодного інтересу для будь-якого користувача. Це - ті сайти, на які користувач випадково попадаючи, наприклад, десь з 20-ї сторінки видачі пошуковика, відразу покидає його.

Додати новий коментар

Фото Капча
Введіть символи з картинки.