Система НІПЕЛЬ

Сьогодні був здивований тим, що продавець у відділі запчастин спеціалізованого магазину не знав що таке велосипедний ніпель (Dunlop) і чим він відрізняється від золотника (Schrader). Причому, спроба "на пальцях" пояснити йому будову англійського клапана викликала у нього ще більше здивування.

Проблеми це, звичайно не викликало, бо я вже давно хотів замінити камери коліс. Адже, накачати колесо з золотником набагато простіше. Це пов'язано з тим, що мундштуки насосів під золотник зроблені так, щоб при надяганні на патрубок спеціальний виступ утримував клапан у відкритому стані, що знімає необхідність долати опір пружини клапана. Англійський клапан ніпеля, на відміну від золотника, завжди перебуває закритому стані, створюючи додатковий опір при накачуванні коліс.

Принцип будови англійського клапану - дуже простий: гумовий рукав (трубка), щільно натягнута на циліндричний металевий стержень з отвором, вхідна частина якого розміщена на зовнішньому торці, а вихідна - на боковій стінці під рукавом. Таким чином, тиск вхідного повітря (чи рідини) при накачуванні спроможний подолати опір гумової трубки. У зворотньому ж напрямку, повітря (рідина) рухатися не може, а тиск - ще сильніше притискає рукав до стержня.

Схоже, що я веж, таки, старий :)

Додати новий коментар

Фото Капча
Введіть символи з картинки.